چگونه بازدهی کانال روبیکا را افزایش دهیم؟

چگونه بازدهی کانال روبیکا را افزایش دهیم؟

روبیکا یک اپلیکیشن داخلی بوده که بستر مناسبی برای تبلیغات کسب‌وکار شما است. این اپلیکیشن قابلیت‌های مختلفی دارد که به شما کمک می‌کند بتوانید کسب‌وکار خود را در این پلتفرم گسترش دهید. آنچه بازدهی کانال روبیکا را افزایش می‌دهد، افزایش بازدید یا ویو در کانال و لایک و کامنت است. برای آنکه بدانید چگونه می‌توانید در عمل این اتفاق هیجان انگیز را محقق کنید تا پایان با این مقاله از وبسایت روبیکا فالوور با ما همراه باشید.

شما می‌توانید روش‌های مختلفی را برای ویو گرفتن و افزایش لایک و بازدید امتحان کنید. در روبیکا مانند بسیاری از اپلیکیشن‌ها روش‌های مختلفی برای بازدید گرفتن وجود دارند. شما می‌توانید این روش‌ها را امتحان کنید یا از متخصصین این فن کمک بگیرید. در این مقاله به روش های مختلف افزایش بازدهی کانال‌های روبیکا می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

افزایش بازدهی کانال روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن کاملاً ایرانی بوده که توسط دو اپراتور داخلی همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی شده است. این برنامه امکانات مختلفی دارد و می‌تواند شما را از برنامه‌ها و پلتفرم‌های خارجی بی‌نیاز کند. بنا بر آمار، در حال حاضر این برنامه دارای 3 میلیون کاربر فعال است و به همین دلیل، می‌تواند برای تبلیغات کسب‌وکار شما بسیار مفید باشد.

روبیکا از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود. بخشی از آن مربوط به پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی، فیلم و سریال و مسابقات ورزشی است. روبیکا همچنین امکان برقراری تماس صوتی را نیز فراهم کرده است. یکی دیگر از بخش‌های جالب این برنامه بخش روبینو است که امکان ساخت پروفایل شخصی و اشتراک‌گذاری محتوای متنی و تصویری را دارد.

در بخش دیگر این اپلیکیشن امکان ساخت کانال مانند برنامه تلگرام وجود دارد که یکی از بهترین بخش‌ها برای معرفی کسب‌وکار شما است. مهم‌ترین چیزی که برای بخش کانال‌ها اهمیت دارد، رشد ویو و افزایش ممبر کانال روبیکا است. این به معنای آن است که اگر شما کاربر فیک به کانال اضافه کنید، هیچ تأثیری در افزایش بازدید و فروش شما ندارد.

افزایش بازدهی کانال روبیکا 

روش های افزایش بازدهی کانال روبیکا

همان ‌طور که گفتیم، کانال‌های روبیکا می‌توانند نقش مهمی در افزایش فروش و دیده ‌شدن کسب‌وکار و حتی فعالیت شما داشته باشند. کانال‌های این اپلیکیشن تقریباً به تلگرام شباهت دارند. شما می‌توانید یک کانال با هر محتوایی بسازید و در ادامه برای دیده‌ شدن آن تلاش کنید.

افزایش بازدید در کانال‌ها می‌تواند هم به فروش بیشتر منجر شود و هم امکان جذب تبلیغات و کسب درآمد از راه تبلیغات را به همراه داشته باشد. در ادامه می‌خواهیم روش‌های حرفه‌ای افزایش بازدهی کانال روبیکا را توضیح دهیم.

همواره کسب درآمد یکی از اصلی ترین اهداف هر فرد یا  کسب و کاری از فعالیت  در فضای مجازی است. با  توجه به تعداد بالای کاربران فعال در روبیکا بستر کسب درآمد در این اپلیکیشن وجود دارد در نتیجه تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مطالعه مقاله “چگونه به كمك روبيكا به درآمد بيشتري برسيم؟” با تکنیک‌های آن  آشنا شوید.

ایجاد محتوای جذاب برای رشد کانال

خیلی از افرادی که در زمینه بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو فعالیت می‌کنند، احتمالاً این جمله را که “محتوا پادشاه است”، شنیده‌اند، اما این گفته به چه معنا است؟ معنای این عبارت در دنیای تبلیغات دیجیتال آن است که شما برای شناساندن خود در دنیای اینترنت و مجازی باید از محتواهای بسیار با کیفیت استفاده کنید.

در کانال روبیکا هم وضع به همین منوال است. اولین نکته‌ای که لازم است درباره درج محتوا در کانال خود بدانید، آن است که محتوایی را درج کنید که مشکلی را حل کند، چیزی را آموزش دهد و یا باکیفیت و دقیق نوشته شود. این بستگی به نوع کانال شما دارد. مثلاً اگر یک کانال فروش لباس دارید، می‌توانید علاوه بر درج محصولات از محتواهای باکیفیت آموزشی در حیطه پوشاک استفاده کنید.

نکته مهم دیگر درباره محتوای باکیفیت خلاقیت شما در نگارش است. شما نباید چیزی را بنویسید که همه شبیه به آن می‌نویسند. در حقیقت، شما باید کاری کنید که افراد جذب خواندن محتوای شما شوند. این کمک می‌کند که فرد به محصولات و کالاهای شما بیشتر از قبل توجه کند.

استفاده از ویدئو ها در محتوا ها

برای بازدهی کانال روبیکا خودتان را محدود به استفاده صرف از متن و نهایتاً چند عکس بی‌جان نکنید. محتوای ویدئویی مانند فیلم‌های آموزشی واقعاً معجزه می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، روبیکا امکان اشتراک‌گذاری محتواهای ویدئویی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و فیلم‌های خود را در کانال آپلود کنید تا ویو خود را به‌ یکباره افزایش دهید.

افزایش بازدهی کانال به کمک تبلیغات

تبلیغات در حیطه کسب‌وکار شما بسیار مهم است و اصلاً نباید آن را دست‌کم بگیرید. در دنیای مجازی و اینترنت هم روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارند که هر کدام از روش‌ها از بازدهی خاصی برخوردار هستند. نکته مهم برای تبلیغات کانال روبیکا آن است که بکوشید ترکیبی از روش‌های مختلف تبلیغاتی را استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌ها تبادل است. به جز شما کانال‌های زیادی در روبیکا فعالیت می‌کنند. کانال‌هایی را انتخاب کنید که کسب‌وکاری مشابه با شما دارند و با آن‌ها تبادل لینک انجام دهید. اگر ممبرهای شما خیلی کم است، می‌توانید در ازای پرداخت مبلغی از کانال‌های پربازدید بخواهید که شما را تبلیغ کنند.

روش تبلیغاتی دیگر آن است که در انتهای تمامی پست‌های خود لینک کانال خود را بگذارید.

به این ترتیب، اگر کسی پست‌های شما را اشتراک‌گذاری کند، به شکل غیرمستقیم امکان دسترسی به کانالتان را در اختیار دیگران قرار می‌دهید.

به این نکته نیز توجه کنید که یکی از بهترین تبلیغات برای شما کیفیت و عملکرد خودتان است.

به این ترتیب اگر کیفیت  پست‌ها شما بالا باشد و بازدید بالایی داشته باشید، در عمل بهترین  تبلیغ را انجام داده‌اید. یکی از روش‌هایی که برای کسب اعتبار میان کاربران اثر بسیار بالایی دارد، خرید بازدید پست کانال روبیکا است. شما با خرید بازدید برای پستی که تصور می‌کنید ظرفیت لازم را از نظر کیفیت دارد، می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید.

روش های افزایش بازدهی کانال روبیکا

استفاده از لینک ها در پروفایل روبینو

روبینو بخش جالب دیگری در سوپر اپلیکیشن روبیکا است که تا حدودی به اینستاگرام شباهت دارد. یکی از راه‌های بالا بردن بازدهی کانال روبیکا استفاده از این بخش است. این بخش مانند اینستاگرام امکان قرار دادن پست و استوری را دارد. اگر کاربر اینستاگرام باشید، احتمالاً در بخش بیو یا استوری‌های یک پیچ دیده‌اید که صاحب پیج با دادن یک لینک کانال خود را در تلگرام یا روبیکا تبلیغ می‌کند.

از این رو، شما هم می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید. از بخش استوری یا پست‌های روبینو خود استفاده کنید. لینک کانال روبیکا را داخل این قسمت درج کنید. از دنبال‌کنندگان خود بخواهید که به کانال شما بپیوندند. برای این منظور خوب است که از جملات جذابی برای معرفی کانال خود استفاده کنید.

بخشی در روبیکا که یکی از  مزیت‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود، روبینو نام دارد که شباهت بسیار زیادی به  اینستاگرام دارد. در این بخش به مانند اینستاگرام می‌توانید پیج بسازید و یادگیری روش‌های جذب مخاطب از طریق مقاله ” راه های افزایش بازدیدکنندگان پیج روبیکا” به جذب مخاطبین بپردازید.

برگزاری مسابقه و چالش برای افزایش بازدهی کانال روبیکا

برگزاری چالش و مسابقه  و همچنین قرعه‌کشی‌های دوره‌ای نقش خیلی مؤثری در افزایش ویو و دنبال‌کنندگان کانال روبیکا دارند. برای این کار نیاز به خلاقیت بالایی دارید. هرچه چالش‌ها و مسابقات شما جذاب‌تر باشند، نقش مؤثرتری در افزایش کاربران شما دارند. ممکن است یا برگزاری یک مسابقه ناگهان حجم کاربران شما افزایش چشمگیری پیدا کند. بسیاری از افراد تنها برای شرکت در مسابقات به یک کانال ملحق می‌شوند و همین می‌تواند در بالا بردن اعتبار کانال شما بسیار مؤثر باشد.

پس برگزاری چالش و مسابقه از چند بعد می‌تواند به رشد شما و بازدهی کانال روبیکایتان کمک کند. این کار در درجه اول باعث رشد بازدیدهای کانال و افزایش لایک و کامنت‌ می‌شود و تمام این‌ها در نهایت مشتری‌های شما را افزایش می‌دهند. البته تکنیکی که می‌توانید با استفاده از آن مسابقه را داغ‌تر کنید و نشان دهید که افراد زیادی در مسابقه شما شرکت کرده‌اند خرید لایک واقعی روبیکا است. به این ترتیب در عمل اعتبار مسابقه یا چالشی که برگزار کرده‌اید افزایش خواهد یافت.

تاثیر اشتراک لینک در لینکدونی‌ها

یکی از بخش‌های روبیکا بخشی به نام لینکدونی است. در این بخش افرادی که کانالی دارند، آدرس کانال و یا پروفایل خود را برای تبلیغات قرار می‌دهند. لینکدونی‌ها کانال‌هایی هستند که تنها با هدف تبلیغ پیج و کسب‌وکارها راه‌اندازی می‌شوند. تعداد ممبرهای این کانال‌ها اغلب بالا است و روزانه تعداد زیادی لینک داخل کانال درج می‌شود.

شما می‌توانید آدرس پیج خود را با ارائه مبلغ مشخصی پول در این لینکدونی‌ها درج کنید. کسانی که دنبال خدمات مشابه شما هستند یا مطالب کانال شما را جستجو می‌کنند، از طریق لینک وارد کانال شما می‌شوند. این یک راه افزایش ممبر است، اما در ادامه، این محتوای پیج شما است که آن فرد را داخل کانال نگه می‌دارد.

روبیکا علاوه بر امکان تشکیل کانال، شرایط ساخت گروه را نیز فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد دارید تا با نزدیکان خود بیش از پیش ارتباط داشته باشید و یا با دنبال‌کنندگان خود سطح جدیدی از  تعاملات را ایجاد  کنید می‌توانید با کمک گرفتن از مقاله ” آموزش ساخت گروه روبیکا” به سرعت گروه مورد نظر خود را  تشکیل دهید.

کمک گرفتن از وبسایت های معتبر برای رشد بازدهی کانال روبیکا

زمان‌ گذاشتن برای بالا بردن بازدهی کانال روبیکا می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد. همچنین کسانی که کسب‌وکار دارند، اغلب سرشان بسیار شلوغ است و نمی‌توانند همیشه برای کانال خود وقت بگذارند. گاهی نداشتن تخصص در بالا بردن ویو، بازدید و لایک و کامنت تمام تلاش‌های شما را بی‌نتیجه می‌کند. بسیاری از کانال‌ها و وب‌سایت‌های معتبر وجود دارند که این کار را به‌ جای شما انجام می‌دهند.

اگر نیاز به فالوورهای واقعی و فعال دارید یا می‌خواهید با استفاده از روش‌های حرفه‌ای ممبرهای کانال خود را زیاد کنید، می‌توانید با کمترین هزینه با خرید فالوور ارزان روبیکا این کار رانجام دهید. این روش می‌تواند به سرعت اعتبار شما نزد  کاربران را افزایش داده و سبب شود تا اعتبار بیشتری بین رقبای خود کسب کنید.

کمک گرفتن از وبسایت های معتبر برای افزایش بازدهی کانال روبیکا

کلام پایانی

روبیکا یک اپلیکیشن ساخت داخل است که بخش‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یکی از بخش‌های اصلی در این برنامه کانال‌های روبیکایی هستند. این کانال‌ها تقریباً به کانال‌های تلگرام شباهت دارند و یک روش بسیار عالی برای معرفی کسب‌وکار شما هستند. برای افزایش ممبر و بالا بردن بازدهی کانال روبیکا روش‌های زیادی وجود دارند که یکی از آن‌ها استفاده از خدمات مجموعه‌های حرفه‌ای در این حوزه است.

افرایش بازدهی کانال روبیکا چه کمکی به ما می کند؟

افزایش بازدهی کانال روبیکا در دیده شدن بیشتر کانال ما و افزایش بازدید پست های کانال تاثیر زیادی دارد و می تواند به افزایش اعتبار و درآمد زایی کانال ما کمک کند.

ایا با محتوا جذاب میتوان به افزایش بازدهی کانال روبیکا کمک کرد؟

بله شما میتوانید با ایجاد و تولید محتوا های جذاب در کانال روبیکایی خود کمک زیادی هم به افزایش دنبال کننده خود هم به افزایش بازدهی کانال داشته باشید.

آیا تبلیغ در دیگر کانال ها می تواند به رشد بازدهی کانال روبیکا منجر شود؟

با ادمین و یا مدیر کانال ها لینک شوید و در صورت اجازه دادن می توانید تبلیغات کانال خود را ارسال کنید. به این صورت تبلیغ شما توسط اعضای سایر کانال ها دیده می شود و می توانند در کانال شما عضو شوند.

5/5 - (1 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...