بررسی روش های کسب درآمد در روبیکا

بررسی روش‌های کسب درآمد در روبیکا

اپلیکیشن روبیکا یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی محسوب می‌شود که به مرور زمان قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به دیدن فیلم و سریال، امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری، امنیت بالا، کانال‌های مختلف با محتواهای متفاوت، لایو در پیامرسان و صفحه روبینو و… اشاره کرد. یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن روبیکا کسب درآمد از طریق میزان محبوبیت پیامرسان (میزان ویو پست‌های به اشتراک گذاشته در کانال‌ها و گروه‌ها) و صفحه روبینو است که کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه‌ی کسب درآمد در روبیکا ما را تا پایان این مقاله از روبیکا فالوور همراهی کنید.

انواع روش‌های کسب درآمد در روبیکا

با توجه به تنوعی که در روبیکا وجود دارد، مسیرهای متفاوتی را می‌توانید برای کسب درآمد بیشتر انتخاب کنید. در اینجا به انواع روش‌های کسب درآمدی که در روبیکا مشاهده می‌کنید اشاره خواهیم کرد.

انواع روش‌های کسب درآمد در روبیکا

کسب درآمد از بازی در روبیکا

یکی از راه‌های کسب درآمد در روبیکا بازی کردن در برنامه روبیکا است، در این برنامه شما علاوه‌بر سرگرمی می‌توانید به درآمد نیز برسید. در صورتی که شما در این بازی‌ها جزء نفرات اول یا سوم باشید به شما جایزه تعلق می‌گیرد. اسم بازی مثلاً “بازی کن و جایزه ببر؟” معمولا سؤالاتی که در بازی‌هایی که پولی هست، طراحی می‌شود بسیار سخت نیست به‌خصوص برای زمانی که شما این بازی را پس از مدتی انجام داده باشید.

کسب درآمد با عضویت در کانال‌های آموزشی روبیکا

با پیش آمدن مسئله‌ی کسب ودرآمد در روبیکا بیش از نیمی از کاربران کانال‌هایی با موصوعات متعدد ساختند و با استفاده از آن‌ها به کسب درآمد رسیدند. بسیاری از این کانال‌ها با کاربران خود محتواهای آموزشی به اشتراک می‌گذارند. اگر شما بتوانید این نوع کانال‌ها که محتواهای آموزشی به اشتراک می گذارند را پیدا کنید؛ می‌توانید ازآموزش‌ها و تجربیات آن‌ها استفاده کنید. این نوع کانال‌ها پرداخت دلاری دارند و بسیار هم پرطرفدار هستند.

اگر به فکر راه‌اندازی چنین کانالی بودید و قصد داشتید تا سرعت رشد کانال خود را بی‌دردسر افزایش دهید، خرید ممبر کانال روبیکا ارزان، راهکاری به صرفه است که در پیش روی شما قرار دارد. با این اقدام می‌توانید اعتبار خود را به شدت افزایش دهید و همین مسئله در رشد سریعتر شما تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیر افزایش اعضای کانال در کسب درآمد روبیکا

هرچقدر تعداد اعضای کانال‌هایتان بیشتر باشد محتوای اشتراک گذاری شده‌‌ی شما بازدید بیشتری می‌خورد و سبب افزایش درآمد شما می‌شود. شما باید محتواهای خود را به‌صورت منظم در کانال بگذارید. برای افزایش بازید کانال می‌توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که کانال شما را بین دیگر آشنایان تبلیغ کنند. اگر کانالتان در حال ریزش فالوور است می‌توانید با کانال‌های مرتبط تبادل بزنید، تبادل‌های شبانه کمک زیادی به شما در افزایش ویو می‌کند.

شرکت در لیست تبادلات روزانه یا شبانه نیز می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن به ‌شما در جذب فالوور و افزایش ویو محتواهای کانال کمک کند.

تولید محتوای بیشتر در روبیکا مساوی درآمد بیشتر

باید سعی کنید به طور منظم و مرتب محتوا جذاب و با کیفیت تولید کنید و در کانال به اشتراک بگذارید تا میزان بازیدتان بالا برود. اگر وقت ندارید که در طول روز فعال باشید حتما برای کانالتان ادمین فعال و حرفه‌ای بگیرید تا بتوانید سریع‌تر به درآمد برسید.

البته لازم است بدانید که شما نباید از محتواهای نامرتبط استفاده کنید زیر نه تنها میزان فالوررهای شما را افزایش نمی‌دهد بلکه ممکن است با ریزش فالووری نیز مواجه شوید.

مقاله “راز‌ های جذب فالوور واقعی در روبیکا” راهکارهای بیشتری را در جهت ایجاد جذابیت بیشتر مجموعه ابزارهایی که روبیکا در اختیار شما قرار داده است به شما می‌آموزد و می‌توانید با استفاده از آنها به شکل موثرتری اقدام به جذب فالوور کنید.

دفع فالوور با تولید محتوای بی‌کیفیت

منظور این است که محتوای بی‌کیفیت تولید نکنید؛ زیرا برای مخاطب جذابیت خاصی ندارد و مخاطب جذب محتواهای بی کیفیت نمی‌شود و ممکن است کانال را ترک کند. اگر در ابتدای کار توانایی تولید محتوا باکیفیت و جذاب ندارید به جمع‌آوری محتوا بپردازید‌ و یا از کسانی که در این کار حرفه‌ای هستند کمک بگیرید. این دقیقا همان چیزی است که در بخش بالا به آن اشاره کردیم.

کسب درآمد از طریق تولید محتوای جذاب در روبیکا

مهم‌ترین و کاربردی‌ترین کسب درآمد در روبیکا درآمد از طریق تولید محتوا جذاب و با کیفیت است. اگر شما قصد کاملا جدی برای کسب درآمد دارید، می‌توانید با درست کردن محتواهای جذاب وبا کیفیت به کسب درآمد برسید. شما نیز می‌توانید با اشتراک گذاری تصاویر، دلنوشته، ویدیو‌های جذاب نیز به کسب و درآمد برسید.

بعضی از محتواها  به حدی برای مخاطب جذاب هستند که ممکن است دنبال کننده بارها به دیدن آن‌ها بپردازد و حتی ممکن است آن را با اشخاصی که در آن زمینه علاقه دارند به اشترک بگذارد، این امر نیز در افزایش فالوور روبیکا و افزایش کسب درآمد بسیار موثر است.

تاثیر پروفایل در جذب مخاطبین بیشتر روبینو

داشتن یک پروفایل زیبا باعث افزایش جذب فالوور می‌شود. سعی کنید برای صفحه روبینو خود یک پروفایل زیبا و شیک به کار ببرید تا مورد توجه همگان قرار بگیرید. اگر پروفایلتان مرتبط با محتوای تولیدی باشد بهتر است، زیرا فالوورها سریع‌تر پیج شما را پیدا می کنند.

نقش اساسی محتوای باکیفیت در جذب فالوور روبیکا

محتوا نقش بسزایی در افزایش فالوور در Rubika دارد. هرچه یک محتوا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد مخاطبان بیشتری را به سمت خود می‌کشاند، ولی اگر کیفیت محتوا پایین باشد ممکن است حتی فالوور پیج شما را آنفالو کند. پس سعی کنید یک محتوای عالی و با کیفیت برای صفحه روبینو در نظر بگیرید هرچند اگر کوتاه باشد.

هشتگ‌های مرتبط و کسب درآمد بیشتر از روبیکا

بعد از تولید محتوا برای بیشتر دیده شدن می‌توانید از هشتگ‌های مرتبط با موضوع استفاده کنید. هشتگ می‌‌تواند به شما در افزایش ویو پست کمک شایانی کند.

شما زمانی که زیر یک پست یک هشتگ محبوب به کار می‌برید ممکن است همان زمان شخص دیگری در همین هشتگ به دنبال پستی بگردد، در همین زمان ممکن است همزمان به پست شما برسد و حتی ممکن است یکی فالوورهای محبوب شما شود.

هشتگ‌های مرتبط و کسب درآمد بیشتر از روبیکا

به مانند اینستاگرام، افزایش تعداد بازدیدکنندگان روبیکا تاثیر بسیار زیادی در درآمد شما از این شبکه اجتماعی پر طرفدار خواهد داشت. به این ترتیب اگر بتوانید با به کارگیری تکنیک‌هایی که درمقاله ” راه های افزایش بازدیدکنندگان پیج روبیکا” به آنها اشاره کردیم، تعداد بازدید پیج خود را به طور محسوسی افزایش دهید، در نهایت شاهد رشد درآمدهای خود نیز خواهید بود.

نحوه تاثیر مسابقه در کسب درآمد بیشتر از روبیکا

اگر می‌خواهید توجه فالوورها را بیشتر به سمت پیج خود جلب کنید و همچنین می‌خواهید کاربران جدیدی وارد پیجتان شود، حتما از مسابقات متعدد مانند مسابقات ضریب هوشی استفاده کنید، این مسابقات می‌توانند به شما در کسب درآمد و افرایش فالوور کمک زیادی کنند.

گذاشتن مسابقات و جوایز یک ترفند جهت افرایش بازدید و فالوور است. تاکنون برای کاربران زیادی جوابگو بوده است. بقول معروف در این مسابقات  نه سیخ سوخته و نه کباب، یعنی هم فالوور جذب شده است و هم به برنده‌شدگان جایزه اهدا شد.

با برگذاری مسابقات مختلف و خرید بازدید روبیکا میتوانید افراد زیادی را به مشاهده پست خود دعوت کنید و بازدهی مناسبی را از این طریق دریافت کنید.

اثر درک مخاطب در جذابیت پیج روبیکا

سعی کنید برای کسب درآمد بیشتر و رضایت مخاطبین  و همچنین جذب کاربران جدید از محتواهایی استفاده کنید که بیشترین طرفداران را دارند، محتواهایی همانند طنز، البته توجه داشته باشید این محتواها نباید تکراری باشند، چراکه مخاطبین از محتواهای تکراری خوششان نمی آید و از دیدن مجدد آن احساس خوبی ندارند.

اهمیت زمان در انتشار پست روبیکا

همیشه محتواهای خود را طوری به اشتراک بگذارید که بتوانید با روح و ذهن مخاطب تعامل برقرار کنید. برای فعالیت سعی کنید تایمی را انتخاب کنید که فالوورهایتان  حضور دارند تا میزان ویو پست و استوری‌هایتان بالا برود.

درآمد محاسبه شده برای شما تنها در 24ساعت اولی که شما پست یا استوری را به اشتراک گذاشته اید محاسبه میشود، به معنای دیگر باید گفت اگر امروز پست شما ۲۰۰۰ ویو خورد و روز بعد ۲۰۰۰ ویو، تنها مبلغ ۲۰۰۰ ویو اول به حساب شما می‌آید. به همین خاطر است که توصیه می‌شود در زمانی که فالوورهایتان حضور دارند پست و یا استوری بگذارید تا در همان روز اول میزان بازدیدتان بالا برود و درآمد بیشتری کسب کنید.

تعامل با دنبال کنندگان و رشد درآمد رویکا

بهتر است برای افزایش فالوورهای خود و بیشتر دیده شدن پیجتان از فالوورهای خود بخواهید نظرات و پیشنهادات خود را با شما به اشتراک بگذارند، سعی کنید به پاسخ و نظرات آن‌ها ری‌اکشن نشان دهید تا پیجتان بیشتر دیده شود و میزان درآدمدتان افزایش بیابد.

شیوه تبلیغات در پیج روبیکا

اگر بتوانید با پیج‌های بزرگ تبادل بزنید می‌توانید یک جذب بسیار بالا داشته باشید، برای این کار نیاز است شما یک بنر با محتوای جذاب تهیه کنید و با شخص دیگر که میزان فالوور بالایی دارد تبادل بزنید، این تبادل می‌تواند به دیده شدن پیجتان کمک بسیار زیادی بکند.

کسب درآمد با پیج روبیکا

شما می‌توانید با رفتن به بخش روبینو یک پیچ برای خود ایجاد کنید تا بتوانید از پیچ روبینو خود کسب درآمد کنید. شما برای کسب درآمد با پیج باید یک حساب کاربری در صفحه روبینو ایجاد کنید و برای شروع فعالیت لازم است فالوور داشته باشید. هرچه میزان فالوورهای شما بیشتر باشد میزان لایک روبینو، ویو استوری و پست‌هایتان بیشتر‌ می‌شود و درنهایت درآمد بیشتری نصیبتان می‌شود.

شما همزمان می‌توانید با این برنامه در چند بخش مختلف به درآمد برسید (بخش روبینو، کانال، بازی‌). لازم به ذکر است در این بخش یک نام اختصاصی برای خودتان انتخاب کنید وسعی کنید این اسم را تغییر ندهید تا کاربرها به راحتی به پیج شما دسترسی پیدا کنند.

افزایش کسب درآمد از روبیکا با تولید محتوا

اگر می‌خواهید یک پیج فوق‌العاده داشته باشید، و می‌خواهید با این پیج به درآمد بالا برسید حتما درون پیجتان محتواهای با کیفیت و جذاب به کار ببرید. به کار بردن یک محتوای با کیفیت مهم‌ترین فاکتور برای دیده شدن یک پیج است. سعی کنید از عکس، ویدیو و حتی نوشته‌های با کیفیت استفاده کنید. یک محتوا اگر واقعا کیفیت خوبی داشته باشد بدون شک کاربران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

روبینو یکی از بخش‌های اصلی روبیکا است که به مانند اینستاگرام طراحی شده است و در بین اپلیکیشن‌های ایرانی، روبیکا تنها اپی است که چنین فضایی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر دوست دارید با شباهت‌های روبینو و اینستاگرام بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم مقاله ” بررسی شباهت‌ های اینستاگرام و روبینو (روبیکا)” را مطالعه کنید.

تاثیر بیوگرافی مناسب در رشد درآمد روبیکا

سعی کنید در صفحه روبینو در قسمت بیوگرافی یک مطلب بسیار جالب و جذاب به کار ببرید، بیوگرافی، همانند پروفایل از نقش بسزایی در دیده شدن پیج شما برخورداراست، پس سعی کنید  در این بخش یک محتوای جالب به کار ببریدد.

همکاری با کسب و کارهای فعال در روبیکا

از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بخواهید، بدون شک آن‌ها راه و روش‌های خاصی را دنبال می‌کنند. حتی دنبال کردن صفحه آن‌ها می‌تواند به شما در تولید محتوای با کیفیت کمک کند.

نقش جایزه در رشد درآمد روبیکا

اگر می‌خواهید پیجتان دیده شود می‌توانید به افرادی که پیج شما را به دیگر افراد معرفی می‌کنند هدایایی اعطا کنید.

جذب فالوور روبیکا با کپشن نویسی صحیح

در این بخش سعی کنید از مطالب ساده، روان و گیرا استفاده کنید، جوری که مخاطب به راحتی قانع شود. یک کپشن جذاب می‌تواند به دیده شدن کسب کارتان کمک زیادی بکند.

کسب درآمد از طریق افلییت مارکتینگ در روبیکا

در این قسمت شما تنها یک واسط هستید که قرار است در یک کانال پرمخاطب محصولات دیگران را به فروش برسانید. در عوض این امر شما از طریق صاحبان محصول به درآمد می‌رسید. یکی از مزیت‌های افلییت مارکتینگ این است که نیاز نیست شما به صورت حضوری محصولات را به فروش برسانید و حتی نیاز نیست که در این امر سرمایه گذاری کنید.

کسب درآمد از طریق افلییت مارکتینگ در روبیکا

کلام آخر

روبیکا یک اپلیکیشن کاملا ایرانی است که با برنامه‌های مختلفی در حال رقابت است، این برنامه دارای قابلیت‌های فراوانی است و به طور کلی می‌توان گفت بهترین برنامه ایرانی است که تاکنون ساخته شده است. لازم است بدانید بخش پیامرسان روبیکا برای بسیاری از مخاطبان نیز رایگان است.

دراین مقاله سعی کردیم روش‌های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن روبیکا را با شما به اشتراک بگذاریم؛ از جمله این روش‌ها می توان به  کسب درآمد از طریق تولید محتوا، کسب درآمد از طریق کانال‌های پرطرفدار، کسب درآمد از طریق افلییت مارکتینگ، کسب درآمد از طریق ایجاد کانال با بیشترین بازدید، کسب درآمد از طریق ایجاد پیچ، کسب درآمد از طریق بازی و…اشاره نمود. امیدواریم با استفاده از این مطالب میزان اطلاعات خود در این زمینه را افزایش داده باشید و از این طریق به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

 

چگونه می‌توانم از طریق روبیکا کسب درآمد کرد؟

شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی از جمله انجام پست‌های تبلیغاتی، بازاریابی، فروش محصولات یا خدمات شخصی خود، تبدیل شدن به یک فرد تأثیرگذار(اینفلوئنسر) یا شرکت در برنامه‌های مشارکتی روبیکا، کسب درآمد کنید.

تاثیر پست های تبلیغاتی بر افزایش کسب در آمد از روبیکا چیست؟

پست‌های تبلیغاتی زمانی ایجاد می‌شوند که برندها یا کسب‌وکارها به شما پول می‌پردازند تا محصولات یا خدمات خود را روی حساب اینستاگرام شما تبلیغ کنید. این پست‌ها به طور معمول با عبارت تبلیغ مشخص می‌شوند. این قبیل پست‌ها تاثیر به سزایی در افزایش درآمدهای شما دارند و اصولا بخش عمده درآمد اینفلوئنسرها از این طریق به دست می‌آید.

برای شروع کسب درآمد از روبیکا به چه تعداد دنبال‌کننده نیاز است؟

عدد ثابتی وجود ندارد اما بسیاری از پیج ها با حداقل هزار دنبال‌کننده هم شروع به کسب درآمد مناسبی می‌کنند. با این حال، نرخ اشتراک مهم‌تر از تعداد دنبال‌کننده است.

5/5 - (1 امتیاز)



شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید ...